אופס, צריכים עזרה?


    התקשרו עכשיו:
    050-992-1014
    כתובת דוא''ל ראשית: razwebs@gmail.com
    ימים ושעות פעילות:
    א-ה בין השעות 09:00-19:00,
    ימי שישי וחג 09:00-14:00


מידע על פרסום באינטרנט ושיווק שותפים

שיווק ונוכחות ברשת

ניווט קלראשימאמרים מקצועייםשיווק ונוכחות ברשתמידע על פרסום באינטרנט ושיווק שותפים


מידע על פרסום באינטרנט ושיווק שותפים

פרסום באינטרנט לעסקים

העולם מתקדם במהירות כל כך גבוהה, שאתם יכולים פשוט להתרכז בעבודה ולא לשים לב כיצד הדברים משתנים. רק לפני עשור החל האינטרנט להיות הדבר הבא וכיום מדובר בפלטפורמת הפרסום מספר אחת בעולם. חברות רבות בעולם וויתרו על תקציבי הפרסום שלהם לרדיו ולטלוויזיה כדי להשקיע אותם באינטרנט, ובצדק.

 

מדוע חשוב שנקדם את האתר שלנו באינטרנט?

האינטרנט הפך זה מכבר למקום אליו כולם ניגשים כדי לעשות קניות, לחפש מידע ולהשוות מחירים. אם נתקעתם מחוץ לבית ואתם זקוקים לפתע למנעולן, קרוב לוודאי שתפתחו את האינטרנט בטלפון ותחפשו מנעולן באזור מגוריכם. אם אתם רוצים לקנות רהיט לבית או כלי עבודה לגינה, הרי שלבטח תחפשו אותם באינטרנט כדי לקבל מושג אודות המחירים שלהם ואולי אפילו היכן כדאי לקנות. חיפוש פשוט באינטרנט מקנה לצרכן את כל המידע שהוא צריך ואף יכול לחסוך לו זמן, כסף ומאמץ רב בהשגת מבוקשו. לכן אם אתה לא באינטרנט – אתה לא קיים.

 

האם נוכל לבצע פרסום באינטרנט בעצמנו או שנאלץ לשלם לאיש מקצוע?

לשאלה הזו תשובה פשוטה מאוד. אתם יכולים לאפות בבית חלה לשישי, אך זו לא תצא בדיוק כמו החלה במאפייה. הסיבה לכך שאולי אין לכם את הכישורים, הידע או הכלים שיש לאופה המוסמך במאפיה. אותו דבר באינטרנט – אתם יכולים ללמוד את התחום, לעבור קורסים ולהתחיל לבצע ניסוי וטעייה, אבל אלה לא השתוו לחברת אינטרנט בעלת וותק וניסיון בתחום שמכירה את רזי התחום לעומק.

 

סוגי פרסום באינטרנט לעסקים:

 
קידום ברשתות החברתיות:
הרשתות החברתיות הפכו זה מכבר לבית שני עבור אנשים רבים, בכל הגילאים. פייסבוק, טוויטר, לינקדין, אינסטגרם ואחרות תופסות מקום גדול בחיינו. בכל מקום שתכלו תראו אנשים מצטלמים ומעלים תמונות לרשתות החברתיות, מעלים סטטוסים, תכנים, ציוצים ועוד. עם דרך נכונה והידע הנדרש ניתן בהחלט לבנות נוכחות אינטרנטית מסיבית לעסק באמצעות רשתות חברתיות.

פרסום ממומן:
אחת השיטות המהירות ביותר באינטרנט להשיג תוצאות היא באמצעות פרסום ממומן. ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק מספקות במה פרסומית למיליוני עסקים ברחבי העולם ואלה משלמים כסף רב על מנת לקבל חשיפה. ניתן לפלח את הפרסום בסיווגים שונים ובתמורה לתקציב הנכון ודף מכירה משכנע, תוכלו להשיג לקוחות במהירות.

קידום אורגני:

קידום בגוגל הוא תהליך שבו אתם או חברת קידום מקצועית מבצעת פעולות אשר הופכות את האתר שלך לידידותי למנוע החיפוש. באמצעות פעולות אלה האתר עולה גבוה יותר במנוע החיפוש. כמובן כדי למקד את התוצאות יש לבצע את הפעולות למילות מפתח מסוימות שאותם אנשים יחפשו כדי להגיע אליכם.
 
שיווק שותפים:
זו שיטה שמאפשרת למשווקים למקסם את המכירות, ללא השקעה כספית גדולה, אלא רק בעזרת מוטיבציה של שותפים שמשווקים את המוצר. נשמע מפתה? אכן זה נכון. למרות זאת, נראה גם, ששיווק שותפים נראה כשיטה שקשה ליישם אותה בפועל ולעקוב אחריה לעסקים קטנים ובינוניים. האם זה נכון? איך שיווק שותפים עובד? כאן ננסה לענות לכם על שאלות אלו.
לשיטת שיווק שותפים יש כמה מושגים בסיסיים שעליהם היא נשענת:
  • CPScost per sale-  תשלום על מכירה
  • CPVcost per visit- תשלום על ביקור
  • CPLcost per lead- תשלום על ליד
  • CPIcost per install- תשלום על התקנה
ישנם שיטות תשלום נוספות, אך כבר עכשיו ניתן לראות איך השיטה עובדת – שותף מקבל תשלום עבור פעולה מסויימת שיבצע הלקוח הפוטנציאלי. בין אם הפעולה היא קנייה של מוצר, כניסה לאתר, התקנה של תוסף מסויים או מילוי שאלון, השותף מקבל כסף על כל פעולה.
אך כיצד המשווק יודע דרך איזה שותף הגיע לקוח זה או אחר? לכל שותף ניתן מספר ייחודי(referral ID), אשר נכלל בקישור מהאתר של השותף לדף המשווק. כאשר מתבצעת פעולה רצויה על ידי הלקוח, המערכת מאתרת מהקישור את מספר השותף, ועבור שותף זה נרשם מענק כספי עבור אותו לקוח. ככל דרך אותו שותף יגיעו יותר לקוחות, כך מענק כספי יהיה גבוה יותר.
לפי מגזין האינטרנט
Techworld, אחד החסרונות של השיטה, הוא שהמשווק רואה רק את התוצאה הסופית של שיווק שותפים ואת ה-referral ID בלבד. הוא לא יודע באילו אמצעים השתמש השותף. זה נותן חופש פעולה עבור נוכלים למיניהם להשתמש באמצעים לא כשרים לגיוס לקוחות.
אז כיצד מתמודדים עם הנוכלים והתרמיות? ראשית כל באינטרנט ישנם מספר כלים טכנולוגיים לגילוי תרמיות אלו. בנוסף, על כל תלונה מצד הלקוח על השותף, יש ברוב המקרים תגובה קשה של המשווק עד כדי פסילת השותף מתוכנית שותפים לאלתר. לכן שותפים נזהרים מתרמיות על מנת לא לאבד מקור הכנסה. לכן אל דאגה, היקפי תרמיות אלו יורדים עם הזמן למינימום.
לסיכום ניתן לומר, ששיטת שיווק שותפים היא אחד הכלים השיווקיים החזקים שמציע שוק האינטרנט בימינו. פשטותה מצד אחד, ויכולותיה הנרחבות והפוטנציאל העסקי הגבוה בצד שני, הופכים אותה לשיטת שיווק עיקרית של הרבה חברות בארץ ובעולם. הבנתם איך שיווק שותפים עובד? אז קדימה, נסו את השיטה, ואולי גם אתם תוכלו להרוויח כסף מהבית!
 
 
 

 

רז בניית אתרים - בית עסק בוטיק המספק פתרונות לבניית אתרים ותכנות, קידום ושיווק באינטרנט ופיתוח אפליקציות. לתיאום פגישת ייעוץ בחינם חייגו 050-992-1014 או צרו קשר דרך האתר



אודותיי

    אני בונה ומפתח אתרי אינטרנט מקצועיים המקודמים במנועי חיפוש ומותאמים לכל הדפדפנים, הסלולריים ואפילו טבלטים. האתרים נבנים עם מערכת ניהול תוכן שפותחה והותאמה אישית לדרישתו של הלקוח ולאתר שהוא רכש.
    אשמח לתת לכם שירות בכל אשר תרצו.