אופס, צריכים עזרה?


    התקשרו עכשיו:
    050-992-1014
    כתובת דוא''ל ראשית: razwebs@gmail.com
    ימים ושעות פעילות:
    א-ה בין השעות 09:00-19:00,
    ימי שישי וחג 09:00-14:00


שיתוף כלי: MouseFlow יעזור לכם לעקוב אחר הגולשים שלכם

אנליטיקס ופילוח נתונים

ניווט קלראשימאמרים מקצועייםאנליטיקס ופילוח נתוניםשיתוף כלי: MouseFlow יעזור לכם לעקוב אחר הגולשים שלכם


שיתוף כלי: MouseFlow יעזור לכם לעקוב אחר הגולשים שלכם

ישנם כלים מוכרים וכלים מוכרים פחות, למשל גוגל אנליטיקס מוכר מאוד, אבל מעטים מכירים או משתמשים בכלים כמו MouseFlow, שיעזור לכם להפסיק לנחש למה משתמשים עזבו את האתר שלכם.
 

MouseFlow - דיוק בזמן אמת

הכלי - MouseFlow הוא כלי נהדר שעוזר לנו לקבל סטטיסטיקה מדוייקת לגבי מה שהקלוחות עשו באתר שלנו.
שימו לב: לא רק מי נכנס וכמה שהה באתר ומאיפה הגיע, אלא מה הוא גם עשה.
על אילו עמודים הוא לחץ, איזה חלקים של הדף הוא ראה (גלילת עכבר), כמה שניות היה בכל עמוד,
אינטרקציה עם טפסים ועוד הרבה.

 

קליקים, לחיצות עם העכבר ושימוש במקדלת

מעקב קליקים פשוטו כמשמעו - על מה המשתמש לחץ.
הדבר עוזר לנו כמובן לדעת מה הגורמים שאותם אהב יותר באתר וגם לנתח את דרך הפעולה שלו לביצוע דברים ספציפיים כמו הרשמה וכדומה.
באמצעות מעקב קליקים אפשר לדעת על אילו נושאים הלקוח התעכב, במידה והתעכב, והאם ניסה לבצע משהו באתר ולא צלח - לחיצות על משהו כמו הרשמה לניוזלטר אבל בפועל הוא לא ברשימת הניוזלטר שלנו ידווחו לנו על משהו לא תקין או לא ברור במודול לקיחת פרטי הלקוח של הניוזלטר באתר.

 

גלילה וצפייה בחלקים של העמוד

הלקוח נכנס לאתר, קרא כותרת ועבר מיד לעמוד אחר - או יותר גרוע - יצא מהאתר.
זה אומר שהחלק הראשוני של העמוד אינו מזמין את הלקוח להמשיך לגלוש בעמוד או לא מזמין את הלקוח להמשיך לנווט באתר. עמוד טוב זה עמוד שיודע להציג את הדברים בצורה היררכית - מהחשוב יותר (כותרת) לנמוך יותר (פירוט של דברים ספציפיים) שהם בדרך כלל יופיעו בהמשך העמוד.

אם לא ניצור מצב שהלקוח מונע לפעולה, כמו לגלול להמשך העמוד, לקריאה נוספת וכדומה, הוא עשוי לנטוש את האתר או לעבור לעמוד אחר ולדלג על התוכן החשוב.

מהניסיון שלי, אם תצרו ללקוח עניין בתחילת העמוד הוא לא רק שיגלול לתחתית העמוד הוא גם יחפש עמודים עם תוכן דומה לאותו נושא שחיפש.

הכלי הנהדר הזה מראה לנו על פי תצוגת "חום/קור" איפה המשתמשים שהו יותר - או יותר נכון עד כמה הם גללו להמשך העמוד וכמה שניות בכל מצב.


 

אינטרקציה עם טפסים

כשלקוח מגיע לאתר ובו יש טפסים, על הטפסים להיות קלים ופשוטים ככל הניתן כדי שהלקוח ישאיר בהם פרטים.
הכלי הזה מאפשר לנו לראות מה הלקוח מילא והזין בפועל ומה התחיל להזין והתחרט או שהיה לו מסובך.
כך נוכל לייעל את תהליכי ההרשמה לאתר שלנו למשל.

לסיכום,
בבניית אתרים צריך להיות כמה שיותר ממוקדים לפעילויות שהלקוחות שלנו מבצעים באתר.
כך נוכל להציע להם תוכן איכותי יותר ובכך לייצר כמות פניות גדולה יותר, הזמנות דרך האתר וכדומה.



 

רז בניית אתרים - בית עסק בוטיק המספק פתרונות לבניית אתרים ותכנות, קידום ושיווק באינטרנט ופיתוח אפליקציות. לתיאום פגישת ייעוץ בחינם חייגו 050-992-1014 או צרו קשר דרך האתר



אודותיי

    אני בונה ומפתח אתרי אינטרנט מקצועיים המקודמים במנועי חיפוש ומותאמים לכל הדפדפנים, הסלולריים ואפילו טבלטים. האתרים נבנים עם מערכת ניהול תוכן שפותחה והותאמה אישית לדרישתו של הלקוח ולאתר שהוא רכש.
    אשמח לתת לכם שירות בכל אשר תרצו.